Esittelyssä - IIDA!

Iidan terveiset lukijoille!

Nimi: Iida
Ikä: 29
Asuinpaikka: Naantali
Ammatti: Media ja markkinointi konsultti
Harrastukset: teamf, crossfit, kuntosali, jalkkis



Miten aloitit treenaamaan #teamfit11?


Eli siis ekaa kertaa taisin olla 2012 tai jopa 2011, en todella pysty muistaa! Muistan vaan kuuvuoren portaat ja että aika usein niitä juostiin, hyihyi! Siitä sitten treenit alko mun mielestä kehittyy joka vuos monipuolisemmaksi ja siinä syy miks mä olen ollut mukana niin monta vuotta! Poikkeuksena 2014/2015 kun asuin Skotlannissa mutta lomilla olin aina in!


Mikä on parasta #teamfit11 kanssa treenaamisessa?

Lemppari teamF treeni kyllä taitaa olla ne portaat vaikka ne kauheet onkin ja inhokki COOPER! Edelleen! Plus, kun olen kiukkunen treeneissä, se johtuu paineista, eli siis kun tehdään TESTEJÄ! Mä inhoon testejä! 😂 Muuten, mullehan on kaikki aina vaan niin paljon helpomaa 😉

Kommentit